Ansgar høyskole. Biblioteket

Strømmer av nåde: å bli et folk som velsigner
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Strømmer av nåde: å bli et folk som velsigner
Medansvarlig
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 248.4 G
Eier
  • ANSGAR
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2017
Noter
  • Se for deg kirker og menigheter fylt med kristne som ber, før de tar et skritt tilbake og ser Gud forandre liv. Forestill deg steder rundt om i verden hvor Gud helbreder mennesker og relasjoner, forkorter avstanden mellom oss og himmelen. Gjør deg klar for mer enn bare å forestille deg. Helt siden Roy og Daphne Godwin kom til Ffald-y-Brenin, et kristent retreatsenter vest i Wales, har Gud trukket tusener av søkende mennesker til denne ombygde gården oppe i åssiden med sin håndgripelige kraft. Ta del i historien om det åndelig uventede i Strømmer av nåde, en påminnelse om at Gud kan gjøre ting i oss og rundt oss når vi åpner oss for hans nærvær. Samtaletips - Strømmer av nåde har også en guide til personlig ettertanke og gruppesamtaler. «Roy Godwin kommer til å filleriste deg. Dette er en imponerende historie om én mann, ett par, og deres glede i å følge Gud.» Mark Batterson ROY GODWIN er leder for Ffald-y-Brenin Trust, et bønnens hus og retreatsenter i Wales. Han er også grunnleggeren av TransMed Vision, som planter bønnehus i området rundt Middelhavet. DAVE ROBERTS er medforfatter i Red Moon Rising og tidligere redaktør i magasinene Christianity og Renewal.
  • 978-82-71995515
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00002682cam a2200337 c 4500
*00122818
*008      s2017    no       |||||00| 0 nob
*020  $a978-82-71995515$bh.
*0820 $a248.4
*096  $a248.4 G
*100  $aGodwin, Roy
*24510$aStrømmer av nåde$bå bli et folk som velsigner$cRoy Godwin & Dave Roberts ; [oversettelse: Gerd Midtdal Mathiesen]
*260  $aOttestad$bProklamedia$c2017
*300  $a181 s.
*520  $aSe for deg kirker og menigheter fylt med kristne som ber, før de tar et skritt tilbake og ser Gud forandre liv. Forestill deg steder rundt om i verden hvor Gud helbreder mennesker og relasjoner, forkorter avstanden mellom oss og himmelen. Gjør deg klar for mer enn bare å forestille deg. Helt siden Roy og Daphne Godwin kom til Ffald-y-Brenin, et kristent retreatsenter vest i Wales, har Gud trukket tusener av søkende mennesker til denne ombygde gården oppe i åssiden med sin håndgripelige kraft. Ta del i historien om det åndelig uventede i Strømmer av nåde, en påminnelse om at Gud kan gjøre ting i oss og rundt oss når vi åpner oss for hans nærvær. Samtaletips - Strømmer av nåde har også en guide til personlig ettertanke og gruppesamtaler.   «Roy Godwin kommer til å filleriste deg. Dette er en imponerende historie om én mann, ett par, og deres glede i å følge Gud.» Mark Batterson   ROY GODWIN er leder for Ffald-y-Brenin Trust, et bønnens hus og retreatsenter i Wales. Han er også grunnleggeren av TransMed Vision, som planter bønnehus i området rundt Middelhavet.  DAVE ROBERTS er medforfatter i Red Moon Rising og tidligere redaktør i magasinene Christianity og Renewal.
*574  $aThe grace outpouring : becoming a people of blessing
*650  $aKristenliv
*7001 $aRoberts, Dave$d1956-
*7001 $aMidtdal, Gerd$d1969-$eovers.
*850  $aANSGAR
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk